kaare
|
Posted: Mon May 17, 2010 07:41 Post subject: Adgangsforhold |
|
|
Kopi af mail til Københavns socailborgmester Mikkel Warming
Hej Mikkel Warming.
Måske er det slet ikke dig jeg skal skrive til, vil du så sørge for at brevet bliver vidersendt til det rigtige kontor.
Jeg´har boet i AAB afd. 23, Hjortøgade 5, 2100 Ø. Mail afd23@aab.dk siden december 1976, jeg har hvert år siden, når det har været muligt deltaget i vores beboermøder., som bliver holdt på Strandvejsskolen.
Da min sygdom prodigierer, er det nu sådan at jeg ikke kan komme med til beboermødet, fordi adgangsforholdene består af en meget lang trappe og i følge vores varmemester ikke andet.
Det er smadder ærgerligt, at jeg ikke kan deltage i dette møde som har en rigtig god dagsorden med gode forslag..
Jeg talte med varmemesteren kl. 7.30 i dag og han sagde at sådan er det, det er for at spare penge, så jeg aftalte med ham at jeg kunne ringe efter en anden ejendomsfunktionær som så ville hjælpe mig ned af trappen. men hvis han så ikke har sin telefon åben, så kan jeg stå alene tilbage i mørket, og vælge at tage trappen med risiko for at falde ned af den, eller også at tage hjem igen.
Det er meget nedværdigende at skulle blive afvist på den måde, og I følge FN's handicapkonvention som Danmark har vedgået må man ikke må diskriminere handicappede.
På mine egne og foreningens vegne.
Kåre Pedersen
Foreningen for ATAKSI / HSP
c/o Kåre Pedersen
Stakkesund 12 st. tv.
2100 København Ø
www.sca-hsp.dk
. _________________ KÅRE |
|