|
|
The HSP-Support Group Europe Working on the Hereditary Spastic Paraparesis
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kaare
|
Posted: Thu Jul 08, 2010 09:13 Post subject: Vejledning til debatforum |
|
|
Hvad er et forum?
Et forum er til for at lette udveksling af informationer, og vores forum giver os mulighed for at deltage i en sådan udveksling på tværs af Europa. Vi er overbeviste om, at mange af os kan flere sprog og derfor også kan drage nytte af de andre forum. Dette vil fremme et tættere europæisk samarbejde.
Direkte link til forum og chatrum.
Forum: http://forum.hsp-info.eu
Chatrum: http://chat.hsp-info.eu
Registrering
Hjemmesiden viser sig først på engelsk. Her skal du så vælge sprog og registreres som bruger med din e-mail adresse. Dette er for at undgå smudsige indlæg. Du modtager en bekræftelse med et link, som du kan åbne, hvorefter du er registreret.
Hvis du vil skrive et debatindlæg, skal du først være registreret.
Gå ind på: : http://forum.hsp-info.eu/profile.php?mode=register&agreed=true
Username: (skriv det navn, som du ønsker at blive „kendt“ under i Forum)
E-mail address: (skriv din e-mail adresse her)
Password: (skriv dit password – kodeord- her)
Confirm Password: (gentag det)
Confirmation Code: (skriv de tegn og bogstaver, der står i den grå kasse)
Board Language: (Vælg sprog)
Klik på „Submit“
Du modtager nu en e-mail med et link, hvor du bekræfter registreringen. Klik på linket for at aktivere din „konto“.
Send dine kommentarer til dl@hsp-info.eu eller tk@hsp-info.eu eller skriv dem i Forum.
Hilsen/Gruß
Dorthe Lykke / Thilo Kehrberger
[/list][/list] _________________ KÅRE |
|
| Back to top |
|
 |
Inge Abildtoft Jensen
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 08:19 Post subject: Ny bruger |
|
|
Hej
Jeg hedder Inge er 53 år gammel, er gift med Vagn på 20. år. Vi har 3 børn på 16, 20 og 27. Jeg arbejder i flexjob som kvalitetskonsulent.
Jeg har haft Micado Joseph i "Udbrud" i ca. 5 år. Min gode humør og generelle livssyn + handicappet har jeg arvet fra min far.
Jeg har vidst i ca. 16 år, at det var mig der havde arvet min fars sygsom. I starten havde jeg det sådan at "Jeg er ligeglad med hvad andre mener" men efter at have fået sygdommen i udbrud, er jeg ikke ligeglad mere.
Vi er derfor flyttet fra en stor by til en mindre by, hvor udgangspunktet er "Du har da vist lidt bøbl med bentøjet" frem for "Fuld og så kl, 10 om formiddagen".
Jeg er en stor ynder af, at denne sygdom ikke skal være en hindring for mit liv, (Men det kniber lidt)
Jeg kunne godt tænke mig, at komme i kontakt med andre i nærheden af postnummer 9575.
Ikke for at det skal være "Synd for os" men for at udveksle gode ideer og råd til at kompentesere.
Inge |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|